wtorek, 24 listopada 2015

Kamil Szymuszowski: "Z ekscytacją czekam na najbliższą sobotę"

W jednej z walk KSW33 będziemy oglądać Kamila Szymuszowskiego, który zmierzy się z Davidem Zawadą. Pierwszy z nich z niecierpliwością czeka na najbliższy pojedynek.

W poniedziałek odbył się Media Trening, podczas którego zaprezentował się między innymi nieco zestresowany Kamil Szymuszowski. - Właśnie jakoś tak się spiąłem. Nie wiem czym to było spowodowane. Nawet na poprzedniej walce tak się nie stresowałem (śmiech). Nie potrafię uzasadnić tego spięcia na media treningu. Być może wynikał on ze zmęczenia całym dniem - powiedział zawodnik.

Zgierski zawodnik pozytywnie ocenił okres przygotowawczy: - Przygotowania trwały trzy miesiące. Była po drodze jedna kontuzja, która mnie nieco spowolniła, ale na szczęście udało się ją wyleczyć i jestem w pełni gotowy na 28 listopada. Samopoczucie jest super. Będzie to ogromna gala, jedna z największych w Europie. Fight card jest niesamowity i sam nie mogę doczekać się tych walk. Z ekscytacją czekam na najbliższą sobotę.

A jakie założenia na sobotni pojedynek ma Szymuszowski? - Game plan był już trzy miesiące temu, który realizowałem. Starałem się doprowadzić go do perfekcji. Myślę, że wszystko jest dopracowane - powiedział.

Fighter od sześciu walk jest niepokonany. Jego zdaniem, taka sytuacja pozytywnie wpływa na zawodnika. - Każda wygrana dodaje pewności siebie i pnie coraz wyżej - zakończył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz