sobota, 8 czerwca 2013

Aslambek Saidov: "Zgodziłbym się walczyć w UFC"

Tuż przed galą KSW 23 rozmawiałam z Aslambekiem Saidovem. Zawodnik nie ukrywa, że chce pokonać Bena Lagmana, ale kto wie... może kiedyś zobaczymy go również w UFC? Polecam wywiad z uczestnikiem gali KSW 23.


anett: Jak miewa się Pana samopoczucie przed walką?
Aslambek Saidov: Samopoczucie bardzo dobrze, dziękuję. Czuję się świetnie, nie mam żadnych kontuzji. To jest najważniejsze.

Przygotowania również przebiegały bez żadnych problemów?
Nie, nie. Akurat podczas tych przygotowań nie miałem żadnych kłopotów. Wszystko przebiegało według planów. Tak jak wspomniałem, nie było kontuzji i wszystko jest ok.

Z tego co udało mi się dowiedzieć, to Pana rywal kończy lub przegrywa walki przed czasem. Czy Pana zdaniem sobotni pojedynek również będzie trwał krócej niż trzy rundy?
Na pewno będę starał się zakończyć tą walkę przed czasem.

I wygrać!
Oczywiście mam nadzieję, że wygram. Jak Bóg da, bo to różnie bywa. Mimo wszystko będę próbował, a jak będzie to zobaczymy.

Zagraniczna stacja w zapowiedzi KSW 23, analizowała jedną z Pana walk na KSW. Zebrał Pan dobre noty od redaktorów tamtejszej stacji. Widać, że Pana doceniają. Nie chciałby Pan spróbować swoich sił w UFC?
UFC... Myślę, że każdy zawodnik tego chce. W końcu UFC jest najlepsze. Z czasem zobaczymy jak to będzie. Jakoś specjalnie się nie nastawiam do tego. Powalczymy jeszcze trochę i zobaczymy jak pójdzie.

Ale jeżeli byłaby taka propozycja, to skorzystał by Pan z okazji?
Na pewno bym się zgodził.

Czy ma Pan takiego przeciwnika, z którym chciałby się Pan za wszelką cenę zmierzyć?
Szczerze mówiąc nie mam takiego wymarzonego zawodnika, ale na pewno chciałbym rozegrać rewanż z Mortenem Djursaa.

Może będzie taka okazja.
Mam nadzieję.

Tego Panu życzę. Wracając do KSW... Która z sobotnich walk będzie Pana zdaniem najlepsza?
Hmmm... Mameda!

A propos, trzymasz sztamę z Mamedem i Anzorem. Jesteście lubiani wśród polskich kibiców, co było również słychać podczas ważenia. To chyba Was napędza i daje satysfakcję, że macie dla kogo walczyć. Oczywiście! To nam bardzo pomaga. Wierzymy, że ludziom się to podoba. Zawsze gdzieś tam padają pozytywne opinie i to daje nam większą motywację.

Cóż... Życzę powodzenia podczas KSW 23 i dziękuję za wywiad.
Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz