sobota, 8 czerwca 2013

Czas start!

Witajcie,

Tak jak zauważyliście w krótkim opisie mojej osoby po prawej stronie, jestem jeszcze młodą osobą. Studia studiami, ale trzeba również myśleć o sobie. Dlatego też staram się spełniać moje pasje i plany, dzięki czemu realizuję swoje cele. 

Dziennikarstwo od dawna stało się dla mnie czymś wyjątkowym. Cały czas uczę się tego zawodu, poznaje wszystko od środka i staram się wykonywać powierzone zadania jak najlepiej. W tytule mojego bloga jest nagłówek "Małe wszędzie wlezie", spytacie zapewne - dlaczego? Otóż muszę przyznać, że nie jestem wysoką osobą (mierzę jedyne 155 cm wzrostu) - stąd wziął się pierwszy człon nazwy. Poza tym staram się korzystać ze wszystkich możliwości jakie mam i za każdym razem znajdę się w odpowiednim miejscu, o odpowiedniej porze, by przeprowadzić wywiad, bądź dowiedzieć się czegoś ciekawego o sporcie.

Na moim blogu znajdziecie różne informacje, ale skupie się głównie na mojej prywatnej twórczości i rozmowach ze sportowcami. Zamierzam promować sport, ale nie wykluczone, że na moim blogu znajdą się inne, ciekawe artykuły.

Tyle na początek. Mam nadzieję, że będziemy "widywać się" częściej ;)

Gorąco pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz