sobota, 8 czerwca 2013

Karolina Kowalkiewicz: "Wszystko okaże się w ringu"

W walce o pas Międzynarodowej Mistrzyni Federacji KSW podczas sobotniej gali weźmie udział Karolina Kowalkiewicz. Zawodniczka jest niezwykle zdeterminowana i liczy na zwycięstwo. Zapraszam do lektury wywiadu z uczestniczką KSW 23.


anett: Jak się ma Twoje samopoczucie przed walką?
Karolina Kowalkiewicz: Bardzo dobrze. Stresu w ogóle nie ma. Może zacznę stresować się tuż przed samą walką, ale na razie jest dobrze.

Do soboty musisz troszeczkę zbić wagę.
Tak, został mi kilogram do zrzucenia. Wydaje mi się, że nie będzie problemu. Nie zjem najwyżej kolacji i śniadania (śmiech).

Podczas przygotowań na jaki element poświęciłaś najwięcej czasu?
Nad wszystkimi. To jest MMA i staramy się u nas w klubie trenować wszystko bardzo przekrojowo. Nie zaniedbujemy żadnej płaszczyzny. Trenowałam stójkę z trenerami od stójki, brazylijskie ju-jitsu, judo, zapasy... Później złączyliśmy to w całość z moim trenerem.

A w czym czujesz się najlepiej?
Nigdy nie ukrywałam, że najlepiej czuję się w stójce. Teraz w parterze czuję się coraz lepiej.

Czyli treningi nie poszły na marne. W takim razie zapytam, czego obawiasz się ze strony Marty Chojnoskiej?
Niczego (śmiech). Nie mam czegoś takiego, że się obawiam, że boję się walki. Nie skupiam się na przeciwniczce, tylko skupiam się na własnych umiejętnościach.

Jednak mimo wszystko Marta jest rozpracowana, tak?
Wydaje mi się, że mój trener jest dobrym taktykiem, że dobrze rozpracował Martę. Wszystko się okaże w ringu. To jest tylko walka i wszystko może się wydarzyć. Chwila nieuwagi i może być po walce.

A masz ochotę zakończyć walkę przed czasem?
No pewnie! Chyba każdy zawodnik o tym marzy, żeby wyjść, szybko skończyć walkę i później świętować wygraną.

KSW 23 jest dość mocno obsadzone. Która walka Twoim zdaniem będzie najciekawsza?
Oczywiście mam nadzieję, że moja i Marty (śmiech). Mój menager się śmiał, że podczas mojej i Marty walki będzie stał pod ringiem i krzyczał "walka wieczoru, walka wieczoru, prawdziwa walka wieczoru!" (śmiech).

Może wpadnie jakiś bonus od federacji.
Fajnie by było.

Walczycie z Martą o pas. Załóżmy, że wygrasz pojedynek i co dalej? Masz już jakieś plany na czas po KSW 23?
Na pewno zrobię sobie krótkie wakacje. Będę się cieszyć wygraną. Później wracam do treningów. Zobaczymy co dalej... są pewne plany, ale wszystko okaże się po tej walce.

Dziękuję za rozmowę i wywiad.
Również dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz