piątek, 20 września 2013

Gyorgy Grozer: "W tych mistrzostwach wszystko jest możliwe"

Hej!
Jestem na mistrzostwach Europy siatkarzy. Opiekuję się grupą D, którą mamy okazję oglądać w Gdyni. Dzisiaj Niemcy w dobrym stylu pokonali Rosjan 3:0. Było to niezwykle ciekawe spotkanie. Tuż po meczu porozmawiałam chwilkę z Gyogry Grozerem. Zapraszam do przeczytania wywiadu :)


Na inauguracje mistrzostw Europy w Gdyni Niemcy pokonali Rosjan 3:0. Dzięki tej "łatwej" wygranej zaskoczyli nie tylko kibiców, ale również siebie.

W meczu z Rosjanami bez wątpienia filarem niemieckiej drużyny był Gyorgy Grozer. Atakujący zdobył dwadzieścia jeden punktów, w tym trzy asy serwisowe. Jak sam podkreśla, nie spodziewał się takiego wyniku. - Na ten moment ciężko mi cokolwiek powiedzieć. Zagraliśmy z Rosją dobry mecz. Mamy młodą drużynę i z pewnością nie było to dla nas łatwe spotkanie. Staraliśmy się pokazać to co najlepsze i dzięki temu udało nam się wygrać - skomentował siatkarz.

Klubowym kolegą Grozera jest Dimitrij Muserski. Niemcowi udało się z nim porozmawiać przed tym meczem. - Dużo z nim rozmawiam. W sumie to nie tylko z nim, ale i z innymi rosyjskimi siatkarzami, np. z Makarovem. Teraz gram z nimi w rosyjskiej lidze, znamy się i są to naprawdę sympatyczni zawodnicy - ocenił atakujący.

Niemiec był w tym meczu najskuteczniejszym siatkarzem. Jak sam ocenia swoją grę? - Jestem naprawdę mile zaskoczony. Dziś zagrałem pierwszy raz od dłuższego czasu. Trener dał mi szansę, a drużyna mi zaufała. To nie jest tak, że każdy może wyjść na boisko. Nie... O pozycje trzeba walczyć, bo każdy z nas chce się pokazać. Starałem się zaprezentować jak najlepiej. Jestem szczęśliwy, że zagrałem dobry mecz - podsumował Grozer.

Rosjanie są stawiani w gronie faworytów do mistrzowskiego tytułu. Jednak po piątkowym meczu może się to zmienić. Jak twierdzi niemiecki atakujący, w tym turnieju wszystko jest możliwe. - Ogólnie nasza grupa jest naprawdę trudna, ale Rosjanie rzeczywiście są najmocniejsi. Wygrali Ligę Światową, Igrzyska Olimpijskie i są jedną z najlepszych drużyn na świecie. Pracują ciężko i są niezwykle silni. Jednak w tych mistrzostwach każdy ma szanse - zakończył siatkarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz