piątek, 7 marca 2014

Justyna Święty: "Jestem pozytywnie nastawiona"

W sobotnim finale biegu na 400 metrów zobaczymy Justynę Święty. Polka z czasem 52.97 sekund zakwalifikowała się do walki o medale. - W finale postaram się o jak najlepszy rezultat - zadeklarowała nasza reprezentantka.


Bieg półfinałowy z udziałem naszej zawodniczki był niezwykle emocjonujący. Justyna Święty po raz kolejny trzymała wszystkich w niepewności. Dopiero na ostatnich metrach wyprzedziła swoje rywalki i z drugim czasem weszła do finału. - Na pewno się tego nie spodziewałam. Jestem przeszczęśliwa z tego powodu, że udało mi się zakwalifikować, a w sobotę, w finale postaram się o jak najlepszy rezultat - powiedziała tuż po biegu Polka.

W rozmowie po kwalifikacjach reprezentantka podkreślała, że liczy podczas tych mistrzostw na dobry wynik, co do tej pory potwierdza, a co najważniejsze jest w pełni zdeterminowana przed kolejnym startem. - To znaczy ujmę to tak, mój organizm nigdy nie odczuł tylu biegów na raz. Trzeba będzie sprawdzić jak na to zareaguje, ale jestem pozytywnie nastawiona - tłumaczyła Święty.

Bieg finałowy odbędzie się już jutro o godzinie 19:40. Do tej pory jest niewiele czasu, więc Polka skupi się głównie na odpoczynku. - Zdecydowanie poświęcę ten czas na regenerację sił - wyjaśniała biegaczka.
A jakie nastawienie przed sobotnim biegiem ma zawodniczka? - Wolę nic nie obiecywać. Ten półfinał już jest moim wielkim sukcesem. Co ma być, to będzie - zakończyła Święty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz