piątek, 7 marca 2014

Małgorzara Holub: "Popełniłam błąd taktyczny"

W jednym z biegów kwalifikacyjnych na 400 metrów wzięła udział Małgorzata Holub. Polka mimo wielu starań nie uzyskała czasu, który zagwarantowałby jej udział w półfinale.

Fot: anett

Nasza reprezentantka pobiegła w trzecim biegu. Początkowo zajmowała odległą pozycję, ale zdołała przesunąć się na trzecie miejsce. Polska przekroczyła metę z czasem 53,07 sekundy. - Niestety nie udało się. Popełniłam mały... w sumie to duży błąd taktyczny. Podczas biegu przepuściłam Holenderkę przed siebie. Później musiałam napierać przez co straciłam trochę sił kiedy chciałam je wyprzedzić. Dopiero w końcówce mi się to udało. Cóż... wyszło jak wyszło. Cztery sekundy zabrało do życiówki. Teoretycznie zrobiłam co mogłam, ale praktycznie pozostał niedosyt, ponieważ mogło pójść lepiej - podsumowała swój start Małgorzata Holub.

Polka po raz pierwszy wzięła udział w Halowych Mistrzostwach Polski i mimo niekorzystnego wyniku jest zadowolona ze swojego startu. - To jest mój debiut, więc mimo wszystko jestem w miarę zadowolona. Cieszę się, że w ogóle mogłam wziąć udział w tych zawodach - skomentowała zawodniczka.

Do półfinału zakwalifikowała się jej reprezentacyjna koleżanka - Justyna Święty. - Nie widziałam jej biegu, ale słyszałam, że zakwalifikowała się z rewelacyjnym czasem. Jednak ciężko powiedzieć, bo niektóre dziewczyny biegały na miejsce, ale myślę, że Justyna powalczy o finał i tego jej bardzo życzę - zakończyła Holub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz