sobota, 22 marca 2014

KSW26: Kto wygra walkę wieczoru?

"Kto wygra walkę wieczoru?" - takie właśnie pytanie zadałam uczestnikom gali KSW26. Sprawdźcie jak odpowiadali trenerzy oraz uczestnicy sobotniej gali.


Kamila Porczyk:
Pewnie, że wygra Materla. Nawet jakbym myślała, że Silva, to i tak powiedziałabym, że Materla (śmiech), bo jakbym mogła powiedzieć inaczej. Oczywiście nie słodząc, ale Michał jest bardzo dobrze przygotowany, więc nie ma innej możliwości. Chyba, że jakiś totalny niefart, czego mu nie życzę. Pas jest jego i tego mu życzę z całego serca.

Jakub Kowalewicz:
Jestem z nim sercem, jak i duchem. Wiem, że to będzie bardzo dobra walka. Nawet jeżeli spojrzymy na to racjonalnie, to i tak widać, że Michał jest bardzo dobrze przygotowany i na tyle dobrze nastawiony, że myślę, że to on będzie zwycięzcą.

Piotr Jeleniewski:
Michał Materla, druga runda, techniczny nokaut. Nie wiem czy tak będzie, ale marzę o tym, żeby tak było. A jak będzie? To jest taki sport, że tu w sekundę wszystko się może odwrócić. Było to widać w ich pierwszej i drugiej walce. Ja jestem dość ostrożny w przewidywaniach, dlatego że jest to sport nieprzewidywalny.

Marcin Różalski:
Oczywiście, że wygra Michał. Wierzę w to całym sercem. Chyba to wszystko co mam do powiedzenia. O tamtym drugim nie będę się wypowiadał, bo może za dużo powiem.

Artur Sowiński:
Zdecydowanie trzymam kciuki za Michała. Mam nadzieję, że wszystko ostatecznie wyjaśni i w pięknym stylu wygra tą walkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz